До уваги моряків, які працюють на суднах, що підпадають під сферу дії Polar Code або IGF Code

Змінами до Правил внесення записів до послужної книжки моряка визначені особливості заповнення відомостей про стаж роботи на суднах:

  • Для суден, що підпадають під сферу дії Polar Code у графі «Загальний стаж» необхідно зазначати період (повні місяці та дні) плавання у полярних водах;
  • Для суден, що підпадають під сферу дії IGF Code у графі «Потужність головних двигунів (кВт)» необхідно зазначати тип палива

Необхідність зазначення цієї інформації визначення особливостями отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для роботи на цих типах суден відповідно до пунктів 67 та 69 Положення про звання.

Звертаємо увагу, що для отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для суден, які підпадають під сферу дії IGF Code, моряк повинен мати стаж роботи на такому судні не менше одного місяця, який включає не менше трьох операцій з бункерування (дві з трьох операцій із бункерування можуть бути замінені підготовкою на тренажері).

ДОВІДКОВО:

Міжнародний кодекс для суден, що експлуатуються в полярних водах (Polar Code) є обов’язковим відповідно до Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі (SOLAS) і Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню з суден (MARPOL). Полярний кодекс охоплює повний спектр питань проектування, будівництва, обладнання, експлуатації, навчання, пошуку та порятунку та захисту навколишнього середовища, що стосуються суден, що працюють у негостинних водах, що оточують два полюси. Полярний кодекс набув чинності 1 січня 2017 року. Докладніше за цим посиланням: https://www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/Pages/polar-default.aspx

Міжнародний кодекс з безпеки суден, що використовують гази або інші види палива з низькою температурою спалаху (The International Code of Safety for Ships Using Gases or Other Low-flashpoint Fuels (IGF Code) набув чинності 1 січня 2017 року. З основними положеннями цього кодексу Ви можете ознайомитися на офіційному сайті ІМО за цим посиланням https://www.imo.org/en/ourwork/safety/pages/igf-code.aspx або з методичних рекомендацій підготовлений ITF

https://www.itfseafarers.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20Guideline%20on%20IGF%20Code.pdf

https://www.itfglobal.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20booklet%20on%20IGF%20Code.pdf

More news with tag #Seamen

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Problems with welfare, payment, and maintenance at ELEEN SOFIA

The International Transport Workers' Federation (ITF) reports that it is currently working with Australian authorities to resolve a case of crew abuse, wage theft and appalling conditions aboard a bulk carrier owned by a Bulgarian company. The vessel is also under the arrest of Australian border guards and is detained in Gladstone.

Survey: your vote matters!

Women make up only about 2% of the global maritime workforce.

"You can achieve any goal you want: women can do everything"

Since childhood, Kateryna Hoyman has dreamed of sea adventures. She spent every spare minute near the Black Sea, looking at the ships. This way, she felt like a part of this big world where every day brings new impressions and challenges. Thus, she decided that her future was connected with the sea.

Thank you for contacting us!