ПРМТУ та ITF допомогли кадету повернутися з рейсу, щоб встигнути на навчання

Минулого тижня до ПРМТУ та Інспектора ITF в Україні звернувся кадет, який в той момент знаходився на судні, покритому колективним договором німецької профспілки ver.di, з якою ПРМТУ укладено Меморандум про взаєморозуміння.

Максимальний термін дії трудового контракту кадета вже добігав кінця, однак він не спостерігав жодних ознак того, що компанія готується реалізувати його списання та репатріацію. А оскільки кадету було вкрай важливо встигнути до початку навчального процесу в Литовській морській академії, він вирішив звернутися за сприянням до Наталії Єфріменко. В той самий день ITF Інспектор звернулася до компанії, нагадавши їй про її зобов'язання щодо вчасного списання моряків при завершенні максимального терміну дії контракту та підкресливши, що заміна кадета на судні не є необхідною, тому не повинно виникнути жодних складнощів з організацією його репатріації найближчим часом.

Того ж дня компанія надіслала кадету деталі його польоту до визначеного ним місця репатріації. Наразі юнак вже прямує додому та незабаром зможе без перешкод продовжити навчання в Литовській морській академії.

В першу чергу, ця ситуація може послужити нагадуванням морякам про важливість саме вчасного звернення до ITF Інспектора та про те, наскільки велике значення має розуміння моряком кожного пункту свого трудового контракту. Поставивши свій підпис, ви берете на себе повне зобов'язання щодо умов та строків контракту.

Кадетам слід приділяти особливу увагу періоду свого контракту, адже важливо, щоб його максимальний строк не перетинався з, наприклад, продовженням навчання та, як наслідок, не поставала необхідність вимагати дострокового списання з судна.

Уважно читайте трудовий договір перед його підписанням та ставте питання, щоб отримати повне розуміння кожного пункту. І пам'ятайте, попередження проблеми значно простіше та швидше ніж її вирішення!

Більше новин з тегом #Моряки

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

«Ви можете досягти всього, чого захочете: жінки спроможні на все»

Катерина Гойман з дитинства мріяла про морські пригоди. Кожен вільний момент вона проводила біля Чорного моря, дивлячись на судна, що вирушали в подорожі. Так вона відчувала себе частинкою цього великого світу, де кожен день приносить нові враження та виклики. Таким чином, вона вирішила, що її майбутнє пов'язане саме з морем.

Дякуємо за звернення!