Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

На нещодавньому засіданні Виконавчої ради IFSMA обговорювалося питання візитів представників Державного портового контролю (PSC) на судна після повідомлень про занепокоєння з боку все більшої кількості капітанів суден. Вони повинні переконатися, що норми робочого часу та відпочинку членів екіпажу дотримуються згідно стандартів Конвенції MLC, 2006. Це одна з частин інспекції офіцера PSC, адже недотримання таких норм може призвести до затримання судна.

Виконавча рада визначила, що основні занепокоєння капітанів пов'язані з відвідуванням суден представниками PSC незабаром після їх прибуття в порт, іноді навіть до приходу суднового агента на борт. Такі візити включають не лише інспекцію, а й випадкові тренування з безпеки, такі як залишення судна та спуск рятувальних шлюпок та плотів. При цьому, багато членів екіпажу втомлені, коли судно прибуває в порт, тому капітани вимушені відпускати їх для відпочинку, щоб відповідати вимогам Конвенції. Ранній прибуток представників PSC на борт судна, спонукає капітанів порушувати правила, що підлягають перевірці. Втомлений екіпаж може зробити помилки та підвищити ризик для їхньої безпеки.

Пропонується розглянути можливість надання нових вказівок та порад представникам PSC, щоб не відвідувати судна для проведення інспекцій принаймні через 6 годин після причалу. Це дозволить деяким членам екіпажу використати необхідні години відпочинку для подальшого виконання своїх обов'язків на більш професійному рівні та в безпеці.

З текстом листа ви можете ознайомитись на нашому сайті:

https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/K5t6PQ2EoQG8WpDe9GstOw79huRWihOb.pdf


Більше новин з тегом #Моряки

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

«Ви можете досягти всього, чого захочете: жінки спроможні на все»

Катерина Гойман з дитинства мріяла про морські пригоди. Кожен вільний момент вона проводила біля Чорного моря, дивлячись на судна, що вирушали в подорожі. Так вона відчувала себе частинкою цього великого світу, де кожен день приносить нові враження та виклики. Таким чином, вона вирішила, що її майбутнє пов'язане саме з морем.

Дякуємо за звернення!